piątek, 31 lipca 2015

MATCH 13 i MATCH 14




Lokalizacja : Bainbridge Island ,Washington
HM : Jubiler
HD : Adwokat
Dzieci : G1 , B1

Mieszkają na wyspie. Aplikacja pusta, nie ma zdjęć ani listu. Nie dostałam też maila, wysłałam pierwsza. Około 1 h (10 mil) do Seattle, pewnie można się tam dostać tylko promem. Dostałam kilka zdjęć na maila. Rodzina jak rodzina, Hm jest z Rosji, mają roczne bliźniaki chłopaka i dziewczynkę. Mają także au pair z Tajlandii ja byłabym ich drugą au pair do opieki nad 2 dzieci. Mieszkają z rodzicami hm.

Miałam już z nimi skypa, hm w ogóle nie była zainteresowana jakaś dziwna, powiedziała żebym wysłała jej pytania na maila i ona mi też wyśle. Szukała dzieci i swoją mam po całym domu, powiedziała, że mają duży dom i nigdy nie może nikogo znaleźć :D







MATCH 14 APIA

Lokalizacja : Colts Neck , New Jersey
HM : Pracuje w telewizji (wiadomości)
HD : Stomatolog
Dzieci : G1 , B5
Zwierzęta : kot

Godzina do NY. Rodzina fajna, po zdjęciach wiedziałam, że to może być to. Nie mieli listu, więc napisałam pierwsza maila, hm odpisała czy jestem wolna teraz, odpisałam że tak i rozmawialiśmy o 22:30 przywitała się , pokazała obecną au pair i młodszą dziewczynkę, Fajnie się nam rozmawiało. Pożegnaliśmy się powiedziała, że jestem bardzo fajną dziewczyną i napisze mi za kilka dni informacje o następnym skypie, ale zaraz po rozmowie dostałam maila, że super jej się ze mną rozmawiało, teraz przegląda ogółem aplikacje innych i na pewno będzie chciała rozmawiać jeszcze raz. Następnego dniu dostałam maila, że chyba zmatchują się z inną dziewczyną bo jej mąż chciałby trochę starszą au pair i jestem fajna więc na pewno znajdę dobrą rodzinę i życzą mi udanego roku.

Buziaki! :*

12 komentarzy:

  1. Ja chyba ostatnio też mam pecha :p Trzeba się nie poddawać i czekać dalej. W końcu coś się trafi, mam nadzieję. Ale przynajmniej się z tobą kontaktują i przychodzą na skype.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) noo tak , ale około 6 rodzin się w ogóle nie odzywało...

      Usuń
  2. to jednak pokręcony naród :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno ktoś się trafi, trzeba tylko uzbroić się w cierpliwość! :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki za komentarz :) i o maaaaaaaaatkoooo ile matchow! mam nadzieje, ze w koncu uda ci sie wybrac ten perfect !!! pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noom dużo machów ale połowa się nie odzywała :P noo ja też mam nadzieję że to już niedługo! :)

      Usuń
  5. Ojej, zawsze jak jadę do Seattle to widzę tę wyspę z daleka i baaardzo chciałabym tam mieszkać ;-D No ale cóż, rodzina beznadziejna :l No i szkoda też, że z tą drugą nie wyszło, ale nie martw się! W końcu się uda :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na pewno piękne tam jest , ale może to i dobrze że się nie odezwali po 10 minutowym skypie , dziwna się wydawała. Czekam czekam , będzie co ma być! :)

      Usuń
  6. Ta druga wydawała się fajna, ale ta pierwsza to kolejna nawiedzona. Znajdziesz jeszcze swoich jedynych,najlepszych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle większość rodzinek mi się trafia nawiedzonych :D

      Usuń