poniedziałek, 3 sierpnia 2015

MATCH 15





Lokalizacja : Lemont , Illinois
HM : Revenue analyst
HD : Lawyer
Dzieci : G i B miesięczne bliźniaki
Zwierzęta : pies

Około 40 minut do Chicago. Rodzina na zdjęciach wydaje się być bardzo sympatyczna, hm polka ale urodzona w USA,  potrzebują au pair październik-grudzień, wtedy dzieciaki miałyby po 3, 4 miesiące. Mają fajnego dużego psa. Napisali w mailu że są nudni :D  lubią sport, oglądać telewizję, grać w scraabble, układać puzzle. Byłabym członkiem ich rodziny. Napisali że tu jest wszystko czego potrzebuję. Ale takie maluszki to nie dla mnie i jeszcze dwójka. Niestety z bólem serca ale muszę im odmówić.

Miałam z nimi pogadać na skypie, ale nawet nie odpisują, więc może to i lepiej.

Buziaki :*

10 komentarzy:

  1. wymienialas z nimi mejle?:) ja od razu napisalam im, że chyba nic z tego nie bedzie i nawet nie wiedzialam nic o ich pracy czy o zainteresowaniach :D mimo to, ze im odmowilam nadal siedza mi na roomie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak w pierwszym mailu napisałam im pytania bo musiała zapytać męża kiedy możemy rozmawiać , mi nie odpisują i siedzą na roomie.

      Usuń
  2. Przynajmniej w APiA możecie mieć kilka rodzin na profilu. Czasem niestety trzeba fajne rodzinki odrzucić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo te fajne wybierają inne au pair :) ale i my znajdziemy super pm! :)

      Usuń
  3. Trzymam mocno kciuki za znalezienie PM! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też odmówiłam jednej rodzince z takim kilkumiesięcznym maluchem. Nie ma nic na siłę. Powodzenia w dalszych poszukiwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie maluszki to faktycznie podwójna praca i to ciężka. Niecierpliwie czekam na Twoj PM :* moze juz niedługo ... ;>

    OdpowiedzUsuń