środa, 15 lipca 2015

MATCH 9




Lokalizacja : Glen Gardner , New Jersey            
Dzieci : B12, G9, B2, G1

1 h do NYC. Hm jest polką w domu mówią po polsku i ja mam też mówić po polsku, starszy chłopak ma ADHD i czasami jest ciężko, jednym zdaniem ma wybuchy niewłaściwego zachowania. Starsza dziewczyna też jest czasami nieuprzejma (ma swoje humorki)
Byłabym ich pierwszą au pair, hm nic nie wie o zasadach programu pytała się mnie ile dają nam na naukę, ile kieszonkowego, czy dają auto, jak wygląda to ze strony au pair.
Jest dużo minusów.

Weszli mi na profil 9 lipca o 17. Rozmawiałam już z hm na skype, oczywiście po polsku, wszystko musiałam tłumaczyć.

Oni szukają tylko polskiej au pair , dużo dziewczyn już ich miało i zrezygnowały z nich.

Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. szkoda czasu na taka rodzinke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. będę często tutaj zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah :D właśnie czytałam posta o tej rodzinie na innym blogu i nie wiedziałam "skąd to znam". Dziecko z ADHD - chyba nie podjęłabym się takiego wyzwania. Oni ani za to więcej nie płacą ani nic. Lepiej spędzić ten rok "na spokojnie". Powodzenia w dalszym szukaniu rodziny! Kiedy tak w ogóle chciałabyś wylecieć do US?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie :) oni szukają polki , teraz ulepszyli aplikacje , bo jak do mnie weszli na room mieli tylko 2 zdjęcia i krótki list. Za duża odpowiedzialność i jeszcze dziecko z ADHD. Dokładnie ten rok wolałabym spędzić na spokojnie niż płakać codziennie w poduszkę. Ja chciałabym wylecieć do US we wrześniu , bo w sierpniu już nie mam szans :D ale mam ustawione w aplikacji do 30.10

      Usuń
  4. Nie rozumiem takich rodzin za bardzo. Oni nie wiedzą do czego jest Au Pair! Potrzebują niańki, ale chcą to załatwić jak najtaniej, a fakt, że ty przyjeżdżasz na przygodę swojego życia mają w... głębokim poważaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, też bym z nich zrezygnowała :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Straszna rodzina! Biedna naczekasz się na PM :( Ale podobno warto! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trochę to trwa , ma nadzieję że już niedługo :)

      Usuń
  7. Chciałbyś się uczyć nie wychodząc z domu, ale nie masz ochoty na standardowe zajęcia z lektorem w fotelu obok?!!!!
    Witajcie,
    Podzielcie się
    swoimi efektywnymi sposobami na szybką i przyjemną naukę języka hiszpańskiego:)
    Miałam problemy z studiowaniem języka hiszpańskiego, zawsze brakowało
    praktyki. I pewnego razu znalazłam
    Preply.
    http://preply.com/pl/hiszpański-przez-skype
    Ogromny wybór, możliwość
    korepetycji z języka hiszpańskiego online z nośnikami mowy "native
    speaker". Zajęcia są na Skypa, jest to bardzo wygodnie i korzystnie. W
    Preply bywają różne rabaty, można otrzymać lekcje nawet za darmo!
    Również ogromny i
    najszerszy wybór korepetycji dla dzieci
    i firm. Indywidualne podejście.Wykwalifikowani wykładowcy !
    nauka przez Skype jest bardzo efektywna !
    Rezultat nie zmusi czekać!
    Polecam bardzo !

    OdpowiedzUsuń