piątek, 19 lutego 2016

MATCH 45 & MATCH 46

MATCH 45




Lokalizacja: Laguna Niguel, California
Dzieci: B4, B3, B1

Rodzinka przeprowadziła się z NY do CA 1,5 roku temu, szukają au pair która jest zorganizowana, zabawna oraz która kocha dzieci. Chłopaki bardzo lubią bawić się na zewnątrz, potrzebują pomocy przy porannej rutynie oraz wieczorami, chłopaki chodzą do przedszkola od 8:30am - 2;30pm, od rana do 5pm trzeba zajmować się najmłodszym. Weekend będzie zazwyczaj wolny ale zawsze po porannym przygotowaniu gdy rodzice przygotowują śniadanie. W liście piszą że mają tylko dwa auta i au pair nie może ich używać ale kiedy planuje gdzieś wyjść wieczorem itd. może wziąć uber...









Lokalizacja: Berkeley Heights, New Jersey
Dzieci: G7, G6, G4, G1
Pets: Dog and Cat


Bardzo sympatyczna i jedna z najlepszych rodzin jakie miałam na profilu.
Dziewczynki są przesłodkie! zobaczyłam zdjęcia rodziny i od razu chciałam bardzo ich poznać. Dziewczynki są inteligentne, pomysłowe, zabawne, lubią pływać, grać w piłkę nożną, po szkole uwielbiają chodzić do parków, biblioteki, na spacery oraz na różne zajęcia sportowe. Rodzina uwielbia się śmiać, lubią jeść wspólnie kolacje, mają bardzo dużą rodzinę. Ich idealna au pair to taka która jest szczęśliwa lubi się śmiać, jest kreatywna, cierpliwa i spokojna, która lubi przygody i która będzie gotowa do wspierania dzieci i  uczestniczenia w codziennym życiu całej rodziny. Własny pokój, łazienka oraz samochód do wykorzystywania w dni wolne.
Rozmawiałam z hm na skypie super pozytywna osoba bardzo dobrze mi się z nią rozmawiało, śmiałyśmy się, bardzo ją polubiłam i wiedziałam że to może być mój pm. Hm chciała żebyśmy następnym razem rozmawiali wszyscy,

Dzień po tej rozmowie miałam pm z moją hf. Napisałam im emaila, że mam już dopasowanie z inną rodziną życzyłam im szczęścia, hm mi odpisała, że jest jej przykro bo mieli nadzieję na dopasowanie ze mną ale życzą mi szczęścia i jeśli cokolwiek by się zmieniło żeby do nich napisać.

Buziaki! :*

5 komentarzy:

  1. To super, że już się z kimś dopasowałaś ! :)
    Druga rodzinka fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o! Laguna Niguel to blisko mnie! z jaką rodziną masz perfect match?

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę przeprowadziłaś az 45 match'ów czemu az tyle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak chciała. Nie każdy wybiera byle jaką rodzinkę, a rodzinki bywają naprawdę rożne. Wydaje mi się, że kwestia ilości match'ów nie jest ważna, ważne jest to, ze znalazła swój PM ;)

      Paula trzymam mocno kciuki za Ciebie :)

      Usuń
  4. no po tak długim szukaniu nalezy Ci sie WSPANIAŁA RODZINKA!!

    OdpowiedzUsuń