wtorek, 21 lipca 2015

MATCH 11






Lokalizacja : Washington DC
HM : ?
HD : ?
Dzieci : G1

Mieszkają 20 min od White House. Praca od 8:30 - 17:30 + weekendy jak będą pracować lub jak będą chcieli iść na randkę, Dziewczynka jest chora (obecnie bierze leki) Nie mają w ogóle auta, jak mają wolne weekendy to spędzają go sami z córką , ja mam się "odczepić" Rodzina spędza aktywnie czas, chodzą na wycieczki, wyjeżdżają w góry. Opieka nad mała dziewczynką 9h dziennie. HD miał kiedyś au pair ze Szwecji i bardzo dobrze to wspomina.

Match z 13 lipca , szybko się pocieszyłam, zaraz rano weszłam na profil i ich nie było. Ale zdążyłam napisać wieczorem maila, odpisali umówiliśmy się na skypa ale ich nie było napisałam, że możemy porozmawiać następnego dnia i też nie odpisali do tej pory.

Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. nie ogarniam czasem tych rodzin ;/ ehh
    powodzenia dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale slaba sytuacja z tym, ze oni spedzaja czas z córka i bez ciebie... beznadzieja, nie swiadczy to o nich dobrze. trzeba czekac dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że nie odpisali. Ta rodzina jakaś nawiedzona się wydaje ;/

    OdpowiedzUsuń