poniedziałek, 20 lipca 2015

MATCH 10




Lokalizacja : Bethesda , Maryland
HM : Międzynarodowa organizacja rozwoju
HD : Inżynier oprogramowania
Dzieci : G3 i B10 months

Około 30 min do Washington DC. Aplikacja bez zdjęć i listu, napisali tylko krótki mail. Rodzina jest fajna, mają aktualnie au pair z Czech i jest chętna aby ze mną porozmawiać i powiedzieć coś więcej o rodzinie i o pracy u nich :) Dziewczynka pół dnia spędza w przedszkolu. Hm jest z Irlandii, hd jest z Danii. Zdjęcia dostałam w mailu :)

Umówiliśmy się na skypa dopiero w tą sobotę , ponieważ hm była w pracy w Afryce : Rozmawiałam z samą hm i obok niej leżała dziewczynka, taka słodka, dużo opowiadała co lubi robić. Rodzice są bardzo zapracowani, mają sprzątaczkę. Miałabym auto do dyspozycji. Ogólnie bardzo mi się podobała rozmowa. Po skypie dostałam maila, że było super chce żebym porozmawiała z ich obecną au pair, kiedy mam czas i żebym szybko odpisała więc napisałam, że bardzo chętnie i wtedy razem podejmą decyzję. Odpisałam, że mogę jeszcze w sobotę i nic do dzisiaj nie odpisali. Trudno.

Buziaki :)

P.

8 komentarzy:

  1. Dziwnie się zachowują te rodziny, nic nie pisząc.. :-( Ale może są zapracowani.. trzeba być cierpliwym w poszukiwaniu rodzinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem spoko sie wydaje byc ta rodiznka!!! ;) trzymam kciukaski

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydają się być fajni ;) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama napisałaś, że hostka wspominała o tym, że są bardzo zajęci wiec cierpliwości Kochana :* 3mam kciuki!

    OdpowiedzUsuń