poniedziałek, 6 lipca 2015

MATCH 7




Lokalizacja : Providence , Rhode Island
Dzieci : G3 miesiące i G3
Zwierzęta : Pies

Piękne miasto, do Bostonu 1.30h. Rodzina wydaję się fajna ,dziewczynki są słodkie! mają bardzo mało napisane w liście dostałam też krótkiego maila. Rodzice pracują full time. Hd pracuje w domu. Praca głównie z maluszkiem wtedy kiedy starsza dziewczynka będzie w szkole, czyli od 9 - 17 , czasami praca w weekendy wtedy kiedy rodzice będą chcieli gdzieś razem wyjść. Auta mają 2 , będę mogła czasem pożyczać. Starsza dziewczynka ma nap codziennie, ma też uczulenie na jajka, rodzinka nie je mięsa. Podróżują i au pair zabierają ze sobą. W pobliżu jest około 7/8 au pair.

Jestem już po skypie wszystko szybko, zadałam dużo pytań, hm zadała mi około 7. Rozmawiałam tylko z hm, widziałam że hd stał obok, ale nawet się nie przywitał. Rozmowa trwała bardzo krótko 15 minut. Czekam na email co z drugim skype bo rozmawiają z innymi au pair, hm ma mi pokazać dzieci i dom. Dalej zobaczymy co będzie ;)


Buziaki :*

14 komentarzy:

  1. Aaa byłabyś tak blisko mnie!! Po prostu kawka w Bostonie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzinka fajna ;) powodzenia kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! bardzo lubiłam ten czas szukania rodzinki :) teraz już znalazłam i za 11 dni lecę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, powodzenia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No fajnie, zobaczymy co z tego wyjdzie. Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Boston, jak każde wieksze miasto Ameryki robi wrażenie ;-) Ja już jestem na miejscu, mam hostke, która pracuje w domu i jestem z tego baardzo zadowolona, bo bywa duzo latwiej ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadal masz kontakt z tą rodzinką? Opowiadaj! :)

    OdpowiedzUsuń