środa, 1 lipca 2015

AU PAIR CARE + ROOM :)



Cześć! :)

Zdradzę wam pewien sekret :D

Zapisałam się do drugiej agencji Au Pair Care (APC) zobaczymy co z tego będzie :D

W APC trafiła mi się mega sympatyczna konsultantka :)

Pytania były po angielsku , było ich  około 30 :
- Czy nie przeszkadza mi jak będzie single mother , father.
- Jaka jest moja wymarzona rodzinka
- Jakie są rodziny w USA
- Co zrobię jak dziecko odepnie pasy w samochodzie
- Co zrobię jeżeli dziecko się skaleczy
- Co zrobię jak rodzinka będzie miała inne metody wychowawcze
- Jakie mam doświadczenie z dziećmi
- Czy chciałabym pojechać do rodziny hinduskiej
- Iloma dziećmi chciałabym się opiekować
- Jak z mojego wyobrażenia żyją Amerykańskie rodziny i ile mają dzieci
- Czy chciałabym aby rodzina traktowała mnie jak członka rodziny
- Czy chciałabym aby dzieci traktowały mnie jak straszą siostrę

Wszystkie pytania są do siebie podobne.

Już mam otwarty room :)

Buziaki :*




16 komentarzy:

  1. ale super ! czekamy teraz na rodzinki ! powodzonka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo to moja agencja ;-) No to teraz rodzin będzie jeszcze więcej, ale nie szalej za bardzo ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, większe prawdopodobieństwo PM ;)) Też tak chyba zrobię hihi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! Cieszę się, że w końcu otworzyli Ci room :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega sie cieszę ze otworzyli Ci room :) powodzenia w obu agencjach :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w obu agencjach w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah dobrze zrobiłaś :) Lepiej poczekać dłużej, sprawdzić wszystkie możliwości niż trafić do złej host rodziny ;D

    OdpowiedzUsuń