niedziela, 26 lipca 2015

MATCH 12




Lokalizacja : West Hills LA , California
HM : Designer
HD : Designer
Dzieci : G2
Zwierzęta : 2 cats

Około 30 minut do Los Angeles.
Rodzinka wydaje się sympatyczna na zdjęciach. Dziewczynka ma 19 miesięcy, w najbliższym czasie chcieliby mieć drugie dziecko ale w aplikacji pisze, że host mom jest w ciąży. Mają 2 koty.
Chcieliby au pair na początek listopada. Piszą że są zabawną rodziną, traktują swoją pracę bardzo poważnie. W wolnym czasie chodzą na plaże, zakupy itd.

Rozmawiałam z nimi wczoraj na skypie, to była tragedia  strasznie się zawiodłam bo dałam z siebie wszystko, na wszystkie pytania odpowiedziałam, dobrze ich rozumiałam. Uśmiechałam się tak jak zwykle, a oni nawet się nie uśmiechali, pokazywali mi koty zamiast dziecka. Jeszcze Hm zaczęła karmić tą dziewczynkę piersią przed kamerą. Byłam w szoku. I oni jeszcze mówią, że to jest bardzo ciężka praca bo ich córka ma napięty grafik i jest very busy. To jest California to nie mam sobie myśleć, że jest łatwo bo jak mieszkają obok Los Angeles to nie będzie kolorowo. Z tego co mówili to mieli już 3 au pair. Wczoraj napisali mi że to nie to, więc zrobili mi przysługę, bo strasznie bym się z nimi męczyła.

Buziaki! :*

11 komentarzy:

  1. dobrze, za tak napisali :* czekamy dalej Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  2. niektóre te rodziny to porypane nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  3. niektóre te rodziny to porypane nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej się miejscem nie kierować (chociaż LA... hmmm), żeby nie płakać w poduche całymi dniami. Zapraszam na wschodnie wybrzeże :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Porażka, z tymi matchami.. Czekamy dalej, ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre te rodziny są na prawdę dziwne. Czasami się zatanawiam jak niektórzy znaleźli w ogóle obecne au pair.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie heh , niestety co zrobić. Niektóre wybiorą ich ze względu na lokalizacje.

      Usuń