wtorek, 14 lipca 2015

MATCH 8




Lokalizacja : Baldwinsville/Syracuse , New York
Hm : ?
Hd : ?
Dzieci : G4 , G8 , B6 , B10

Mieszkali w Baldwinsville, a teraz mieszkają na obrzeżach Syracuse 4 h do NYC. Rodzice pracują w pełnym wymiarze godzin cały tydzień. Rodzina jest aktywna, lubią spędzać czas poza domem. Dzieci uwielbiają spędzać czas z innymi dziećmi. Mieszkają w małym mieście jest tam wiele parków , drzew i ścieżek spacerowych. Starsza dziewczynka jest chora. Dzieci są w szkole od 8 - 16, dodatkowo przygotowywanie posiłków, karmienie, pomoc w odrabianiu lekcji itd.

Weszli mi na room 9 lipca o 1;50 i od razu napisali maila, odpisałam ale do tej pory cisza.

Buziaki! :)


6 komentarzy:

  1. nie wiedzą co tracą tym nieodpisywaniem ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam również tą rodzinkę na profilu, odpisałam na maila i również bez odpowiedzi ;-) To znak że trzeba czekać na kogoś innego ';-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) mi siedzą jeszcze na roomie , ale dzisiaj mija 8 dzień i pewnie system ich zrzuci :D

      Usuń
  3. Nie martw się. Też miałam ostatnio z 4kids ale to troszkę za dużo :(

    OdpowiedzUsuń