wtorek, 30 czerwca 2015

MATCH 6





Lokalizacja : Attleboro , Massachusetts
Dzieci : G15
Zwierzęta : pies

Rodzina żydowska , z listu wynika że są ortodoksyjni, 15 letnia dziewczyna jest chora ma special needs jest niedosłysząca i rozwojowo opóźniona, uczęszcza do specjalnej szkoły.
Hm zmienia prace i nie będzie jej cztery noce w tygodniu. Hm jest rabinem.
Au pair nie ma samochodu, tylko do użytku z podopieczną. Koszerno/wegetariańska rodzina dwie zmywarki, dwie lodówki, dwie zastawy, inne sztućce. Jedzenie mięsa odpada, czasem można zjeść kurczaka.

Nie było już ich dzisiaj rano na roomie ale i tak napisałam im maila, że dziękuje za zainteresowanie aplikacją i że przepraszam ale nie mam doświadczenia z dziećmi z podobnymi problemami i mogłabym nie podołać temu, napisałam że są fajną rodziną i życzę im szczęścia bo zasługują na dobrą au pair.

Buziaki :*


18 komentarzy:

  1. No niezły match! Powodzenia dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boże! Dobrze zrobiłaś z każdym napisanym słowem które czytałam było coraz gorzej! Nie mam nic do żydów ale ortodoksi, którzy zabraniają jeść mięsa i nie dają dostępu do samochodu?! Pozdrawiam! W ogóle nie rozumiem pewnych rodzin. Mają dzieci ze szczególnymi potrzebami np. chore i zapisują się do programu Au Pair żeby znaleźć TANIĄ siłę roboczą. Cholera! Czy oni nie rozumieją, że krzywdę dziecku robią? Często Au Pair zostają dziewczyny bez wykształcenia specjalistycznego ale takie które zajmowały się dziecmi, zdrowymi dziecmi! Rzadko jest tak, że którą Au Pair ma np. doświadczenie z dziecmi autystycznymi a są i takie rodziny, gdzie osoby z doświadczeniem z takimi dziecmi czasem wymiękają. Nie ogarniam! Ale dobrze zrobiłaś, nad takimi to się nawet nie warto zastanawiać! Aha! I jeszcze HM, która 4 noce w tyg (tak?) nie będzie w domu jak ma chore dziecko. Nie wiem czy się śmiać czy płakać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak czytałam list to nie wiedziałam co robić, byłam w szoku , serio. 4 wieczory i czasami noce.

      Usuń
  3. W końcu trafisz na tą odpowiednią rodzinę, nie ma co się stresować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, ze im odmowiłaś, jak czytałam to z słowa na słowo było coraz gorzej ...
    Powodzenia i trzymam za Ciebie kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tragiczny match! Jak agencja może pozwalać na matchowanie rodzin z dzieckiem z special needs z au pair która nie ma doświadczenia z takimi dziećmi (zakładam, że nie masz po opisie)?! Poza tym te wszystkie zasady dla osoby z innej wiary są nie na miejscu.
    Może następny będzie lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaaa...Dobrze, ze odmowilas!:))
    Nadal trzymam mocno kciuki za ten PM!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem dobrze zrobiłaś:) Już nawet nie chodzi o te special needs, ale sama zwariowana religijnie rodzina nie wróży nic dobrego. Wg mnie najłatwiej byłoby im się dogadać z Żydówką, która w tej tradycji została wychowana i nie dziwią jej te "rytuały". Jeśli mogę coś poradzić, to najlepsi są Ci neutralni religijnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha a już czekałam na jakieś zaskakujące zakończenie typu 'Zrobili na mnie spore wrażenie! To jest mój pm!' xD
    A tak na serio to naprawdę ktoś musiałby nie mieć rodzinki na profilu przez rok chyba, zeby się na nich zgodzić, przynajmniej ja tak myślę :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie jest pm i pewnie długo nie będzie :P haha noo masz rację :D

      Usuń
  9. Myślę, że mieszkanie z taką rodziną mogłoby być bardzo problemowe. Inna religia, inne zasady życia i raczej to Ty musiałabyś wiele więcej zmienić w życiu niż oni. Wątpię, aby traktowali Cię jak członka rodziny, raczej jak typową nianię. Chyba jednak neutralni religijnie są najbardziej odpowiedni, bo nie wpada się w nie wiadomo jakie rytuały:)

    OdpowiedzUsuń