poniedziałek, 8 czerwca 2015

Trzeba czekać dalej :)



Cześć :)

Tak to czasami bywa że rodzinki przez skypa wydają się fajne i miłe , piszą e-maile po rozmowie , że im się podobało  , a tak naprawdę czasami okazuję się inaczej.

Z rodzinka z Matcha 3 rozmawialiśmy tylko 1 raz i to przez telefon bo skype nawalał, ale widziałam ich na video kilka minut, miał być drugi skype , mieli napisać e-maila kiedy hm powiedziała, że wyśle zdjęcia dzieci, w niedziele byli na skypie ale nie dzwonili na niego , na telefonie miałam połączenie nie odebrane z prywatnego numeru, to byli oni, ale nie umówiliśmy się ani nie dostałam żadnego e-maila kiedy rozmowa, a tak czekałam na tego e-maila miałam nadzieję, że może coś z tego będzie, ich poprzednia au pair dużo dobrego mówiła, miałam nadzieję że będzie to PM :) Ale niestety zeszli mi z profilu po 10 dniach, nie odpisali na ostatniego e-maila którego napisałam w piątek. Nic nie pisałam do nich po tym jak zeszli z profilu, nie będę się narzucać. No cóż trudno, czasami tak bywa. Teraz przynajmniej wiem jak wygląda rozmowa na skypie, czego można się spodziewać i jak wyglądają amerykanie :D

Trzymajcie kciuki! bo moje to za mało :D


Dobranoc :* :)


6 komentarzy:

  1. To dopiero był 3 match - wszystko przed Tobą ;) Niestety na PM trzeba trochę się naczekać (przeważnie)...

    OdpowiedzUsuń
  2. PM jeszcze będzie zobaczysz, w najmniej oczekiwanym momencie, na wszystko potrzeba czasu :)
    Trzymam za Ciebie kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymamy kciuki, trzymamy :) Obyś trafiła na swoją idealną amerykańską rodzinkę! Życzę cierpliwości i miłego zaskoczenia po przyjeździe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Kashienka :) oby tak było i mam nadzieję że tak będzie :P

      Usuń