poniedziałek, 15 czerwca 2015

Skype z Match 4



Hej :)

Jestem już po skypie z matchem 4

Dużo opowiadali o swojej pracy i o dzieciach. Dzieci niestety nie widziałam, widziałam tylko psa :)
Zadawali dużo pytań m.in. co zrobię jak dziecko będzie płakało, co będziemy robić po szkole, dlaczego chcę być au pair, jakie zabawy na świeżym powietrzu, czy szukam rodzinki z konkretnego Stanu, pytali się o moje doświadczenie w opiece nad dziećmi, czy mam rodzeństwo, czy boję się jeździć samochodem, czy nie boję się jeździć samochodem po śniegu, co chcę robić po powrocie do domu, jak bym była w USA na jakie kursy bym poszła. Zadałam im kilka pytań. Siedzieli przed domem, cały czas było słychać pędzące auta.


Buziaki :*

14 komentarzy:

  1. Trochę krótka ta rozmowa. Z mojego doświadczenia matche z takimi króciutkimi Skype'ami nie miały przyszłości. Ale może Twoi będą inni. Czujesz, że to mogłoby być "to"? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem właśnie co będzie , ciężko stwierdzić po pierwszym skypie czy to jest to. Dzięki :)

      Usuń
    2. Takie coś powinnaś już od początku czuć. Ja przy mojej aktualnej rodzinie czułam "to" od momentu w którym przeczytałam pół ich aplikacji. Teraz tylko czekam na ich decyzję... :D

      Usuń
    3. PM? No to super! ;) który to match? Powodzenia ;)

      Usuń
    4. Póki co nie ma PM :) Match 14/15 :)

      Usuń
  2. A umowiliscie się na kolejną rozmowę? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za PM nie ważne czy to bedzie ten match czy następny czy 7... Nieważne, ważne żebyś czuła, ze to PM :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie bardzo ważne było to, że w trakcie rozmowy często się śmiałam z HM i w końcu ten przemiły kontakt sprawił, że wybrałam akurat ich. Po rozmowie trzeba trochę ochłonąć, może dopiero za parę dni będzie Ci na nich zależeć jako na PM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie rozumiałam czasem jak do mnie rodzina cos po angielsku powiedziała także to raczej normalne :D Tylko szkoda, że dzieci nie było, przy następnej rozmowie, jeśli takowa nastąpi, koniecznie powiedz im żeby dzieci się pokazały :D Powodzenia!;)

    OdpowiedzUsuń