niedziela, 21 czerwca 2015

RELACJA MATCH 3, 4 i 5





Hej :)

Rodzinka z matcha 3 napisała mi emaila, że bardzo przepraszają i bardzo mnie polubili ale czas ich gonił i znaleźli już au pair która jest w USA (pewnie dziewczyna z rematcha)

Rodzina z matcha 4 po jednej rozmowie i mailach odpisali, że też znaleźli już au pair.

Rodzina z matcha 5 nie rozmawiałam z nimi bo hm chciała na razie pisać maile, wymieniłyśmy ze sobą chyba z 10 maili, po 3 dniach odpisała, że bardzo przeprasza ale znaleźli już au pair z którą rozmawiali jako pierwszą.


Buziaki :*

10 komentarzy:

  1. A masz już room w tej drugiej agencji? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żeby się w końcu udało znaleźć PM! Spokojnie, w końcu się uda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś tam czeka na Ciebie ta wyjatkowa rodzina, znalezienie jej nie może być takie proste ;) w końcu to poważny krok, masz zamieszkać z zupełnie obcymi ludźmi, tak daleko od domu! Każdy nieudany match traktuj, jako znak, że u tej rodziny byłabyś nieszczęśliwa, więc tak naprawdę dobrze się stało, że nie wypaliło.
    Trzymam mocno kciuki, wierzę, że niedługo znajdziesz idealna dla siebie rodzinkę :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! masz rację :) kciuki są mi potrzebne :)

      Usuń
  4. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)
    Szkoda, że tak wyszło z tymi rodzinami... :/ No, ale trzymam kciuki, aby któryś kolejny match okazał się tym perfekcyjnym i ostatecznym :)
    Pozdrawiam,
    Kinga z https://kingway007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) chociaż jak na razie się na to nie zapowiada :)

      Usuń
  5. a cóż to ja czytam za komentarz od koleżanki Oli ? Jaka agencja?
    i ja nic nie wiem ? :)
    buziaki !

    OdpowiedzUsuń