czwartek, 28 maja 2015

MATCH 3






Lokalizajca :
Towson, Maryland
Dzieci : B14, G10
Zwierzęta : Pies i dwie świnki morskie

HM pochodzi z Austrii, rodzice są dwujęzyczni (angielski i niemiecki) Au pair ma pokój na dole z pół prywatną łazienką, rodzina jest aktywna lubią narciarstwo, pływanie i żeglarstwo.
Praca od 6:30 (chyba do 22:00? chociaż HD wraca o 17 z pracy) chłopaka zaprowadzić do szkoły, dziewczynka ma bliżej 5 minut drogi, później odebrać chłopaka ze szkoły o 15 (typowe obowiązki pomoc w nauce itd.)
Bedtime dla dzieci jest nie później niż do 22 w dni szkolne.
Chcą żeby au pair była członkiem ich rodziny, żeby przyłączała się do obiadu, wieczory filmowe, do zabaw. Piszą że podróżują i byli już na całym świecie. Piszą też że mają na weekend mieszkanie w innej pięknej okolicy.

Dobranoc! :*

15 komentarzy:

  1. Nie wymagają od au pair znajomości niemieckiego? Chyba że też umiesz szprechać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nic nie piszą o znajomości niemieckiego , nieee umiem szprechać :D Niemke niech biorą :P

      Usuń
    2. O tym samym pomyślałam. Powinni wziąć Niemkę :)

      Usuń
  2. Oo to fajnie, że dzieciaki dwujęzyczne.. xd sama bym takie chciała, bo zawsze uwielbiałam niemiecki.. xd ale ostatnio coś go zaniedbałam kosztem angielskiego. :D gratuluję matcha 3! :* Rodzinki się rozkręcają! Powodzenia z nimi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całe życie tylko angielski :P i w liceum francuski , może da rade zamienić za ten niemiecki haha :D nie dziękuję! Mam nadzieje ;) :*

      Usuń
  3. Rozkręcasz się :D Nie ma to jak 14-latka do szkoły odprowadza...
    Do 22 chyba nie będziesz musiała pracować... w sumie co byś miała z takimi dzieciakami tak późno robić? Chyba tylko w PlayStation grać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. praca chyba do 17 bo wtedy wraca HD z pracy , a myślalam że jak jest bedtime do 22 to praca też :D

      Usuń
  4. Rodzinka wydaję się całkiem spoko, pomysl nad nią dłużej! :D Dla mnie wieelkim plusem jest to, ze chcą miec operke za czlonka rodziny i że dużo podróżują <3 Wiek dzieci i lokalizacja też świetna - masz blisko do tych większych miast. Jedyny minus to taki, ze auta nie mają no i ten schedule tak troche do pozna, nie uwazasz? No coż.. nigdy nie może być idealnie, niemniej jednak uważam że powinnaś sie nad nimi glębiej zastanowić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak są spoko :) napisałam do nich emaila , czekam na odpowiedź :) zastanawiam się nad nimi :) oo aucie nic nie piszą , dlatego pomyślała że nie będę mogła korzystać , ale o to się jeszcze zapytam , bardzo fajnie piszą o au pair , o schedule też dokładnie dopytam :)

      Usuń
  5. mega sie cieszę!! Mówiłam, że tak będzie! Teraz czekamy na PM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to sie modlilam,aby rodzina nie miala weza xD czekam na relacje z interview ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozkrecasz sie :D
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń