sobota, 16 maja 2015

Relacja Match 1

Hej ;)


Czekaliście na relację więc napisałam ;)

Match 1 

Rodzinka nie napisała pierwsza e-maila, za radą dziewczyn napisałam pierwsza na e-maila który jest podany w aplikacji nie odpisali do dzisiaj, we wtorek dostałam e-maila od HM z innego e-maila (służbowego) napisała, że są zainteresowani, czy chcę z nimi porozmawiać oraz także żebym podała godziny oraz dni w których chcę się umówić na rozmowę, więc drugi raz odpisałam na tego e-maila (służbowego) i do dzisiaj cisza. Nie wiem dlaczego nie odpisują, fajna rodzinka.

Rodzinka chyba jest bardzo zajęta pracą, tydzień siedzą już na roomie, czekam dalej może odpiszą.

Dobranoc :*

16 komentarzy:

  1. Bez szacunku. Może faktycznie są zapracowani ale bez przesady. Nie rozumiem tego ich pisania ze służbowych adresów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoi też pisali ze służbowych adresów? noo cóż widocznie bardzo dużo pracują że nie mają czasu nawet odpisać :) zobaczymy co będzie ;)

      Usuń
  2. Bez szacunku. Może faktycznie są zapracowani ale bez przesady. Nie rozumiem tego ich pisania ze służbowych adresów :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja takich szybko eliminuje :D to jest brak szacunku i ja podchodzę do tego tak, że jeżeli ja zrobiłam pierwszy krok, czekam aż oni zrobią drugi. Niech też pokażą że im zależy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Ole :) trzeba ich spisać na straty i czekać na nowych :)

      Usuń
    2. Macie rację , dziękuję dziewczyny! :)

      Usuń
  4. Cierpliwa jesteś ! ;) ale widać, że rodzinka jakoś się ociąga ja juz bym ich pewnie wywaliła. Trzymam kciuki za szybki PM :)
    Aha! Pozwoliłam sobie dodać do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem cierpliwa ale czasami cierpliwość męczy :) nie mogę ich wywalić z profilu , zejdą sami ale w APiA może być dużo rodzinek na profilu więc nie przeszkadza mi ta rodzinka w niczym:D A dziękuje bardzo , aa Ty masz bloga? :P

      Usuń
  5. Widocznie to nie są Ci. Niedługo pojawią się następni, a później fruuuu... do NY :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam to samo z pierwszym match'em, tylko z tą różnicą, że oni napisali pierwsi, ale później mnie olewali, co zresztą wiesz, bo Ci już pisałam. :) niektóre rodzinki najwidoczniej już takie są.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem , niestety takie są ;/ ale co zrobić , czekam na inna rodzinkę! :) Dzięki

      Usuń
  7. Może napisz do agencji żeby albo ich pośpieszyli, albo wywalili. To jest wręcz niepoważne z ich strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kilku dniach albo więcej agencja sama ich ściąga z roomu.

      Usuń
  8. Oczywiście, że się nie załamuj! Trzeba szukać dalej!
    olawusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń