niedziela, 10 maja 2015

Pierwszy Match!





MATCH 1 Apia

Lokalizacja - Washington DC
Dzieci - B4 i B6

Rodzinka jest fajna , dostałam tylko 3 zdjęcia. Blisko do centrum miasta.
Dla dzieciaków trzeba mieć dużo energii i uwagi.
HM i HD pracują 5 dni w tygodniu. HF pracuje w domu.
Odbieram ich ze szkoły o 15:30 jadę autobusem. Kilka dni w tygodniu zawożę ich na zajęcia dodatkowe. Czasami rodzice będą wychodzić na randki i proszą o zostanie z dziećmi. Chcą żeby czasami w piątki i soboty wieczorem zaopiekować się dziećmi. W weekendy wychodzą na miasto i chcą żeby au pair do nich dołączyła jeśli będzie chciała. Piszą że są otwarci i żeby się nie wahać przyjść do nich porozmawiać jak będzie jakiś problem. Chcą au pair która będzie częścią ich rodziny i która będzie spędzać z nimi czas - nie tylko jako obowiązek.

E-maila nie dostałam więc napisałam pierwsza :) teraz czekam na odpowiedź :)
Nawet jeżeli nie będzie to PM warto porozmawiać.

Trzymam za Was kciuki! ;)

29 komentarzy:

  1. Gratuluję raz jeszcze! :D w końcu się doczekałaś. :) dobrze, że do nich napisałaś. :) nawet jak nie przypadną Ci do gustu to warto próbować. :D powodzenia i kolejnych match'y! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuje :P w końcu po tygodniu :P pewnie warto spróbować ;) Nie dziękuje! :*

      Usuń
  2. Gratulacje! Z tego co piszesz, to całkiem spoko rodzinka. Przy dwójce dzieci się nie narobisz i też są w wieku, gdzie rozumieją co się do nich mówi. Gorzej, jak Ci będą pyskować :D Czekam na wiadomości co dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! :) no są spoko , ale co będzie zobaczymy po skypie :)

      Usuń
  3. Dla mnie taki wiek jest najfajniejszy :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa tryzmam kciuki zeby to bylo to! :)
    olawusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Tak jak mówisz dobrze, że napisałaś, a co jak co może to twój PM? ;D
    Trzymam kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :) jak będzie to mój PM to fajnie :)

      Usuń
  6. Gratulacje! Czekam na relację z rozmowy na skypie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie emocje :D Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ! Nareszcie jest ten pierwszy match :) czekam na relacje z rozmowy, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, brzmi świetnie :) Ciekawe jak pójdzie rozmowa, trzymam kciuki! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. JA też miałam swój pierwszy match z Waszyngtonu:) Trzymam kciuki za pozytywną pierwszą rozmowę - ja na swoją stresowałam się jak nie wiem co ;)))

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam stronę www.idcide.com Znajdziesz tam m.in. inf. o rasowości danego miasta. Osobiście odrzuciłbym regiony gdzie jest dużo czarnych (African American - poprawnie politycznie). Choć jeśli trafisz na fajną rodzinkę to czemu by nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie , jeśli trafie na fajną rodzinkę to będzie super!! :)

      Usuń
  12. Host rodzina jest zawsze ważniejsza niż otoczenie. Już nie raz słyszałam historie, gdzie Au Pair kierowało się lokalizacją a po dwóch miesiącach były w rematchu. Mam nadzieje, że ty trafisz i na dobrą rodzinę i świetne miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzinka jest najważniejsza ;) dziękuje! :* też mam taką nadzieję ;)

      Usuń
  13. gratuluje! i co odpisali??? czekamy z dziewczynami na relacje z interview ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy będziesz z nimi rozmawiać? I mam takie pytanko kiedy planujesz wyjechać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sobota :) planuję lipiec , sierpień ale jak wyjdzie to nie wiadomo :) A Ty?

      Usuń
    2. Ja planuję wyjechać wrzesień, październik. Czekam na relacje z rozmowy :)

      Usuń