środa, 6 maja 2015

Czekanie na pierwszy Match! :D








Hej :)

Jutro minie tydzień odkąd otworzyli mi room.

Na początku miałam problem z wypisaniem Medical Form przez lekarza, aplikacja trafiła do Warszawy byłam kilka razy u lekarza po poprawki, później Londyn, trzymał mi 9 dni wtedy też lekarz i poprawki, przecież na pewno prawie każda z nas chodziła po lekarzach kilka razy, nie ma szczepionki czy musi poprawiać referencje itd. przecież to jest normalne.

Wiem, że czekanie jest straszne, ale nie martwmy się, przecież w końcu wyjedziemy! :)

Więc czekamy cierpliwie dalej! :)

Buziaki :*

16 komentarzy:

  1. Nie wiem jak to wygląda w APiA, ale w CC po zalogowaniu wskakujesz na szczyt listy dziewczyn, które chcą wyjechać. Wiadomo, że rodziny przejrzą max. 3 strony i więcej im się nie chce. Jeżeli jest tak w Twojej agencji to polecam się często logować w naszych godzinach nocnych a amerykańskich wieczornych ;) 4 rano to optymalna godzina. Ja tak zrobiłam dzisiaj i po 30 minutach była rodzinka :D
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :) Tobie też życzę powodzenia! :)

      Usuń
  2. Hej :) Ja też staram się o wyjazd do USA jako Au Pair. Też miałam w planach jechać z APiA, ale zrezygnowałam z tej agencji, bo incydencie, gdzie żadna lekarka nie chciała mi wypisać deklaracji medycznej... Wkurzyło mnie to bardzo, ale mówi się trudno. Zdecydowałam się w końcu na CC i cały proces Aplikacji i otwarcia room'u zajął im 2 i pół tygodnia. Dokładnie otwarcie mojego room'u od momentu wysłania mojej aplikacji do sprawdzenia to 4 dni. Wiem, że będę musiała zapłacić więcej za cały projekt, ale uważam, że warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. APiA to dobra agencja dużo dziewczyn z niej wyjeżdża , a w CC później nie trzeba formularzu medycznego? Pewnie że warto! :)

      Usuń
    2. Pewnie trzeba, ale już po fakcie okazało się, że jest w mojej miejscowości jedna lekarka co nie ma problemu tego wypisać :) Tylko nie wiem skąd mam go wziąć i do kogo mam się po niego zgłosić, ale w sumie to ja mam jeszcze czas. Ja moją przygodę chcę rozpocząć dopiero w październiku :d

      Usuń
    3. CC przyśle Ci formularz dla lekarza razem z umową. Ja właśnie dzisiaj dostałam. I można go odesłać max 3 tyg przed wyjazdem więc to też jest spoko.

      Usuń
  3. Trzeba było wybrać Gawo. Szybko, sprawnie i najtaniej ;) No przynajmniej w moim wypadku tak było ;) Powodzenia i dużo cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co by było gdyby :) nie dziękuję i Tobie też życzę powodzenia! ! :)

      Usuń
  4. No pewnie, że wyjedziemy! :D w tym programie trzeba mieć dobrą cierpliwość..;p zobaczysz, na pewno już niedługo pojawi się pierwszy match.! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O cierpliwość to chyba bardzo trudno w naszym wypadku :D

      Usuń
    2. Hehe taa cierpliwość może nas wykończyć :P ale się nie damy :) Dziękuję dziewczyny :*

      Usuń
  5. Huhu, pierwszy match jest najgorszy, najbardziej się na niego czeka ;P ale nawet nie wiesz kiedy, a się pojawią i ten PM :) Także powoodzenia i szybko pójdzie :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje pierwszy match najbardziej wyczekiwany :P czekam i mam nadzieje że znajdę PM ;) dziękuję bardzo! ;) a Ty za niedługo wyjeżdżasz jak samopoczucie przed wyjazdem?

      Usuń
  6. Teraz jest mało rodzinek. Ja miałam przez ostatni tydzień tylko jedną. Niedługo ktoś się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno sie cos niedługo u Ciebie pojawi. Słabo teraz z tymi rodzinkami !

    OdpowiedzUsuń