czwartek, 29 października 2015

MATCH 25




Lokalizacja: Silver Spring, Maryland
HM: ?
HD: ?
Dzieci: G12, B14
Zwierzęta: dog

Hm jest polką, mieszka w Stanach 26 lat. Z nastolatkami może być różnie dobrze i źle, ale to zależy. Chyba każda polska Au Pair miała ich na roomie.
Potrzebowali Au Pair na koniec stycznia lub na początek lutego. Opieka nad dziećmi no nie powiedziałabym w liście chyba z 5 razy wspominali, że praca au pair głównie polegałaby na zawożeniu i odbieraniu dzieci ze szkoły i z różnych zajęć. Auto - do zawożenia dzieci do szkoły i na zajęcia do tego można by było wziąć samochód w czasie wolnym ale ze wcześniejszym uzgodnieniem. To nie jest match dla mnie, wolę młodsze dzieci.

Rozmawiam prawie z każdą rodziną, chcę ich poznać, daje sobie i im szansę.
Najgorsze jest to czekanie, a jak pojawi się jakaś fajna rodzina i są zainteresowani, to później nie odpisują.  Ale ja się nie poddaje i dalej czekam na moją rodzinę!

Buziaki :)
P.

23 komentarze:

  1. Trzymam za Ciebie mocno kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam twojego bloga od deski do deski i teraz aż się boję, co będzie! Mam na myśli to, że miałaś już sporo match'ów i większość rodzin totalnie z innej planety! Nie sądziłam, że może to trwać tak długo! Życzę ci cierpliwości i powodzenia!
    Pozdrawiam,
    Zuza

    http://zuza-w-ameryce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, wiesz co też nie sądziłam, że aż tyle to będzie trwało. Ale co ma być to będzie, nie bój się z Tobą może być inaczej :)

      Usuń
  3. Tak teraz mysle ze fajnue byloby pracowac 20godzin w tygodniu ale grafik pewnie szalony i mimo wolnego czasu trudno cos zrobic. Wykorzystuje moja rodzina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie godziny ale za to konczylam w wakacje o 5:30 i mialam caly wieczor dla siebie, moglam wyjsc, spotkac sie z ludzmi. Teraz od wrzesnia mala poszla do szkoly dwa dni rano i pracuje wtedy do 6-7 od 1 i to wcale nie jest fajne bo jezeli szkola lub praca nie zmusza mnie do zdarcia sie z lozka to leze w nim dlugo i mam poczucie zmarnowanego dnia bo wieczorem trudno cos zrobic. Dla mnie zdecydowanie mlodsze dzieci tez!

      Usuń
    2. To tak jak ja :) Piona! :D

      Usuń
  4. ooo super chcesz wyjechac na au pair do usa? brawa za odwage :) ja byłam au pair ale w Anglii xd i jest szansa ze jeszcze wyjade na kilka miesiecy do tej samej rodziny :)
    powodzenia w poszukiwaniach :)

    + zapraszam do mnie na konkurs było by mi bardzo miło gdybyś wzieła udział :)
    http://marijory.blogspot.com/2015/10/a-wiec-konkursss.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam za Ciebie mocno kciuki kochana!
    Zapraszam do siebie :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki ♥

    http://camilamariarose.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! ;) Zapraszam http://normalgirl999.blogspot.com/2015/10/idealnosc-jak-byc-idealnyma.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie dobrze, powodzenia ;)

    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Paula, a kiedy Ty planujesz przyleciec do Stanow? Przepraszam jak juz wczesniej gdzies pojawila sie ta informacja, a ja jej nie wysledzilam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :) myślę że grudzień/styczeń ale zobaczymy jak to jeszcze wyjdzie :)

      Usuń
  10. Następni będą znów Żydami :D haha, żartuję. Będzie pm, zobaczysz! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie strasz :) ważne żeby nie byli ortodoksyjni :D mam nadzieję :)

      Usuń