czwartek, 5 listopada 2015

MATCH 26




Lokalizacja: Chicago, Illinois
HM: Praca na Uniwersytecie
HD: Finanse
Dzieci: B7, B 4 i G7 months
Zwierzęta: dog, cat

Od początku mi się spodobali, fajna a rodzinka na zdjęciach wydają się bardzo ciepłymi ludźmi a dzieciaki słodkie, w sam raz dla mnie. Mają buldoga angielskiego i kota. Mieszkają w South Loop, wszędzie blisko. Zapraszają au pair do obiadów rodzinnych, wycieczek na weekend oraz na rodzinne wakacje i święta, chcieliby żeby odwiedzać także ich rodzinę.
Rodzice Hm mieszkają w Ohio i ma 6 rodzeństwa mieszkają w Los Angeles, w Texasie, na Florydzie i także w Chicago. Rodzice HD mieszkają w Nowym Yorku, siostra mieszka w stanie Rhode Island. Praca od 6:30-9 i 16-21 przygotować obiad a po szkole spacery, nauka, zabawa wieczorem przygotować ich do spania. Weekendy są wolne. Aktywna rodzina weekendy lubią kemping, pływanie, chodzenie na plażę, do zoo i odwiedzać i przyjmować w domu rodzinę i przyjaciół.W zimie lubią jeździć na nartach i odwiedzać muzea. Zapraszają au pair żeby spędzała z nimi czas ale rozumieją jeśli au pair chce zobaczyć się ze znajomymi lub porozmawiać na skype.

Tak mi napisali (fragment maila)
'I read your application on Au Pair in America. I liked your profile very much and want to know more about you. We would love to talk to you'

Odpisałam im zaraz na tego maila i nie mam pojęcia dlaczego się nie odezwali do dzisiaj, ale widocznie tak miało być.

Buziaki :*

23 komentarze:

  1. Nie martw się - każda z nas znajdzie swój PM :)
    Przy okazji zapraszam na bloga pod innym adresem http://martusia-usa.blogspot.nl/

    Pozdrawiam i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dzieci w identycznym wieku! Ale ja zajmuję się tylko maluszkiem :P Jeśli miałabyś się trójką na raz zajmowac to cięężko. Powodzenia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jeszcze się odezwą? Rodzina wydaje się być normalna, może są zwyczajnie zapracowani? Trzymam kciuki, żeby wszystko poszło dobrze!

    http://zuza-w-ameryce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest możliwe :) Nie dziękuje :)

      Usuń
    2. Hej! Właśnie znalazłam twój blog i naprawdę fajnie się go czyta:) jestem od ponad 2 tygodni w APC i klika dni temu znalazłam albo raczej to oni mnie znaleźli i mam swój PM w San Francisco:) Tobie życzę tego samego szybkiego i udanego dopasowania:* Tak czy inaczej będę obserwować twój blog! Pozdrowienia

      PS. Jeżeli znajdzie się ktoś to również jest lub wyjeżdża w moje rejony, dziewczęta dajcie znać!

      Usuń
  4. Co raz więcej słychać o AuPair :) Rodzina na pewno się odezwie, to tylko ludzie mogą zwyczajnie nie mieć czasu. Trzeba im to wybaczyć.

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te rodzinki, które się nie odzywają a niby są zainteresowane to jakaś porażka.
    Będziesz miała lepszy match:) Może już dziś ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Trójka dzieci w tym 7 miesięczne? Hmm byłoby ciężko ;) trafisz na lepszą!

    OdpowiedzUsuń
  7. najgorsze jest dla mnie to, gdy rodzinki nie odpisuja :(

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo zainteresował mnie twój blog ;) sama po skończeniu szkoły chcę poważnie przemyśleć zostanie Au pair bo nie ukrywam bardzo ciągnie mnie za granicę a taki rodzaj pracy jest bardzo ciekawy i interesujący ;) życzę powodzenia!
    madamekarolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki za komentarz u mnie, postaram sie czesciej pisac :) I powodzenia w szukaniu tej perfect HF !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i powodzenia w szukaniu ;)

    Obserwuję i liczę na to samo:)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej tez staram sie o wyjazd jestem w apc( dopiero dzisiaj otworzyli mi profil, wcześniej byłam w ie) i noe moge sie juz doczekać xd życzę powodzenia i zapraszam rownież do mnie
    Www.au-pair-Agata.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń