niedziela, 11 października 2015

MATCH 23





Lokalizacja: Woodbridge, Virginia
HM: Analityk danych opieki zdrowotnej
HD: Departament obrony
DZIECI: B5 , B3 , B1
ZWIERZĘTA: Dog

Najstarszy chłopczyk uczęszcza do przedszkola full-day i chodzi na lekcje piłki nożnej 2 razy w tygodniu. Środkowy chłopczyk chodzi na lekcje pływania w soboty. Au Pair ma swój pokój i łazienkę na spółkę z chłopakami. Nie mają surowych zasad ale oczekują,że chłopcy dostosują się do ich zasad. W mieście jest wiele linii autobusowych. W pobliżu jest wiele parków, basenów itd.

W ogóle dostałam maila od biura w USA żebym napisała do hm i podała mi tam maila bo hm chce ze mną bardzo porozmawiać, więc napisałam i weszli mi zaraz na room.W sumie to w liście mieli mało rzeczy, umówiliśmy się na skypa tego samego dnia i zadzwonili konwersacja na 4 osoby, co się później okazało Hm osobno na innym komputerze, hd, ja i inna dziewczyna pewnie przyszła au pair czyli mieliśmy rozmawiać w 4, ale jak zadzwonili to ta dziewczyna nie miała połączenia, więc ją rozłączyło po kilku minutach mnie rozłączyło i później nie mogłam się w ogóle do nich dodzwonić więc napisałam maila, że się rozłączyło i nie mogę się połączyć, dostałam odpowiedź z pytaniami odpowiedziałam i wysłałam, a później się okazało, że wybrali inną au pair.

Buziaki! :)


5 komentarzy:

  1. A już myślałam, że tym razem coś z tego będzie. Widocznie nie byli dla ciebie. Czekam na twoje kolejne matche :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie tak miało być :) Pewnie jeszcze sobie długo poczekam :D

      Usuń
  2. No szkoda :c
    zapraszam w wolnej chwili
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń