poniedziałek, 5 października 2015

MATCH 22





Lokalizacja: Santa Cruz, California
HM: pracuje w apple
HD: pracuje w apple
DZIECI: B6 , G1
ZWIERZĘTA: dog

1,5h od San Francisco. Rodzina jest wielokulturowa. Hm jest amerykanką, hd jest francuzem, jak dla mnie super sprawa :) w domu mówią po angielsku, a host czasami mówi do dzieci po francusku.
Chłopczyk chodzi do pierwszej klasy i ma adhd, trzeba z nim chodzić na terapie zajęciowe i pomagać mu w ćwiczeniach terapeutycznych. Praca od 8:30 - 18. Hd zabiera go rano do szkoły, a ja mam go odbierać o 16:30-17. Praca także w soboty i niedziele po kilka godzin raz w miesiącu. Miałabym własny samochód. W weekendy chodzą w góry, na plaże, przejażdżki rowerowe i chcą aby au pair do nich dołączała chociaż rozumieją, że czasami au pair chcę spędzić czas z rówieśnikami. Piszą, że są uczciwi i bezkonfliktowi, jeśli miałabym jakiś problem mogłabym im o tym powiedzieć i są chętni na pomoc, piszą także o tym,że w mieście jest dużo rozrywek min. kina, restauracje, muzea, parki itd. Surfowanie, kitesurfing i spędzanie czasu na plaży z dziećmi.

Zobaczyłam zdjęcia i od razu mi się spodobali.
Umówiliśmy się na skypa ale wtedy była ta awaria i napisała ,że pójdzie do pracy zobaczy w kalendarzu i mi napisze kiedy będziemy mogli rozmawiać i nie doczekałam się dopiero po 4 dniach dostałam maila, że nie zapomnieli o mnie i musieli znaleźć chwilową opiekę do dzieci do listopada i zapytała się czy nadal chce z nimi rozmawiać więc odpisałam, że tak. Po tygodniu odpisali, że zdecydowali się na au pair z Francji.

Buziaki :*

10 komentarzy:

  1. Ale super rodzinka!!!! Koniecznie napisz do nich jeszcze raz! Przypomnij się! Może zapomnieli Ci odpisać, albo jakiś mail nie doszedł....

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia !!! Trzymam kciuki za Cali

    http://moje-kreacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze ale fajni, tylko szkoda,że nie odpisuja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szkoda... Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :)

      Usuń
  4. O wlasnie bylam w Santa Cruz w niedziele. Jezeli bedziesz miec samochod to super, tyle miejsc do zobaczenia wokol! Takie nieodpisywanie to z jednej strony zlewanie a z drugiej widze jak moi hosci sa zajeci i nie maja na nic czasu wiec daj im szanse.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh szkoda że nie odpisują ale daje szanse , cały czas czekam na jakieś informacje.

      Usuń
  5. Widzę, że długa trwa proces u Ciebie, tak samo było u mnie - ale nie przejmuj się w końcu znajdziesz PM :)

    OdpowiedzUsuń