piątek, 2 października 2015

MATCH 21




Lokalizacja : Shawnee, Kansas
HM : adwokat
Dzieci : B2

Single mom ma 2.5 letniego synka, mieszkają na przedmieściach Kansas City w spokojnej okolicy, au pair będzie mieć swój pokój z łazienką. Hm pracuje jako adwokat. Typowe zajęcia przy małym, chłopczyk ma jeszcze naps około 1,5 h dziennie. W liście pisze, że spodziewa się aby au pair uczyła jej syna nowych rzeczy, robiła pranie, przygotowywała posiłki, także aby au pair chodziła z nim na sesje z terapeutami i wdrożyć się w techniki terapii chłopczyk ma zdiagnozowane zaburzenia ze spektrum autyzmu. Weekendy wolne, chłopczyk ma opiekunkę w soboty i niedziele na 4 godziny. Hm lubi podróżować jest z Białorusi, kiedy podróżuje to podróżuje sama bez dziecka i au pair kiedy wyjeżdża przychodzi jej mama, nie można jeździć autem tylko raz w tygodniu, nie można zapraszać znajomych.

Umówiłam się z hm na skypa w sobotę rozmawialiśmy 30 min, zero uśmiechu, kompletnie brak zainteresowania. Następnego dnia odmówiłam jej i życzyłam im powodzenia.

Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. Jak w więzieniu byś sie czuła :/ dobrze,że odmówiłas :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozwalają jeździć autem raz w tygodniu i w ogóle nie można zapraszać znajomych? No bez jaj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko im będzie znaleźć au pair z takimi zasadami :D

      Usuń
  3. Lol ja nie wierze w to co czytam o niektorych rodzinach. Znajdziesz fajna rodzine na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lekka przesada z tymi jej zasadami. Szczerze ja bym ich odrzuciła za stwierdzenie że lubi podróżować ale bez dziecka. Ja rozumiem, że można być zapracowanym, ale chyba jak się ma dzieci to powinno się chcieć spędzać z nimi swój czas wolny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie , ale widzisz niektóre rodziny są inne.

      Usuń