niedziela, 13 września 2015

MATCH 20



Lokalizacja : Indianapolis,  Indiana
HM : Własny biznes
HD : Finanse
Dzieci : G2 , G8 miesiecy
Zwierzęta : pies
Do Chicago około 3 h. Rodzina hinduska. Hm ma własny biznes i pracuje w domu, a hd pracuje w finansach i często wyjeżdża. W liście piszą, że są imigrantami wiele i rozumieją jak to jest być w obcym kraju. Starsza dziewczynka chodzi na basen. Typowy plan dnia, praca zazwyczaj 8h dziennie od 8:30 - 16:30 i czasami soboty 3, 4 godziny, starsza dziewczynka chodzi do przedszkola 3 razy w tygodniu od 9:30 - 16. Hm ją zawozi i odbiera. Szukają au pair która jest flexible. Potrzebują au pair żeby im pomagała przy dzieciach w podróżach krajowych i międzynarodowych. Mają zasady domu, zasady dotyczące auta i bezpieczeństwa. Mają małego białego pieska. Dzieci śpią z rodzicami nie mają własnego pokoju i auto na spółkę z hm.

Umówiliśmy się na skypa tego samego dnia, rozmawiałyśmy 35 minut dużo opowiadała, ja też dużo pytań zadałam. Po skypie napisałam, że dziękuje za rozmowę itd. odpisała że bardzo jej się podobało że zadawałam dużo pytań. Wczoraj jeszcze byli na roomie dzisiaj już ich nie ma ale napisali, że bardzo dziękują ale wybrali inną au pair która jest już w kraju co dla nich jest lepiej i życzą powodzenia.

Buziaki :*

11 komentarzy:

  1. Wzięli kogoś z remachu myślę. Troche szkoda, bo bylyby tylko dwa stany miedzy nami :) Fajnie,ze rozumieją co to znaczy był w innym kraju itd ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna rodzina z takimi maluchami! Szkoda że nie wyszło, bo lokalizacja całkiem fajna - oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od 13 września nie masz zadnych matchy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam/mam 4 nowe matche :)

      Usuń
    2. Super, gratulacje! Mam nadzieje ze w koncu bedziesz miala ten swoj PM. :D Nie moge sie do czekac relacji

      Usuń
  4. Przeczytałam całą historię Twoich matchy i trzymam mocno kciuki, żebyś jak najszybciej znalazła swoją host family :). Przypuszczam, że 5 miesięcy szukania tej odpowiedniej rodziny potrafi dać w kość. Sama czekam właśnie na otwarcie room-u i boję się, że będę mieć podobny problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! ;) nie martw się na pewno będziesz czekała mniej odemnie :P Powodzenia! :)

      Usuń