sobota, 19 grudnia 2015

MATCH 31






Lokalizacja: Blauvelt, New York
HM: Finanse
HD: Firma budowlana
DZIECI: B4, B1

Rodzinka na zdjęciach wydaje się być fajna. Host jest z Irlandii a hostka jest Amerykanką. Starszy chłopiec chodzi do przedszkola 3 razy w tygodniu, młodszy też chodzi na jakieś zajęcia. Rodzice pracują w Nowym Jorku, hostka piątki ma wolne. Praca od poniedziałku do czwartku 7am - 6pm, w piątki od 8:30 do 4pm. Za ponad 50 godzin pracy chcieliby płacić 250$ tygodniowo(tak płacą obecnej au pair) do tego 10$ za każdą dodatkową godzinę. Weekendy spędzają na zwiedzaniu muzeów, jeżdżą na plaże, do kina,do kręgielni itd. Chcą aby au pair do nich dołączała i żeby czuła się u nich jak u siebie w domu. Auto czasami do pożyczenia do celów prywatnych. Szukają au pair, która kocha dzieci i będzie o nie dbać jak o swoje młodsze rodzeństwo. Najczęściej gotuje host ale moim obowiązkiem byłoby także przygotowywanie posiłków szczególnie śniadania, sprzątanie po dzieciach itd. Chcieli au pair na luty. Dostałam pytania na maila, odpowiedziałam, wysłałam im także pytania, dostałam zdjęcia pokoju fajnie wyglądał był w piwnicy ale był przestronny.

Rozmawiałam z nimi dwa razy na skypie, sympatyczni chciałam do nich jechać ale na koniec napisali, że wybrali inną au pair.

Nie wiem ile jeszcze będę czekać. Ale widocznie tak ma być :)

Buziaki :*

10 komentarzy:

  1. Coraz fajniejsze matche, PM jest coraz bliżej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Mam pytanko, ile godzin z dziećmi masz wpisanych w swoje referencje?
    ~Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponad 4,500 godzin (razem z rodziną) od obcych mam ponad 2500 godzin :)

      Usuń
  3. Tez mysle, ze juz coraz blizej :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. A brzmiało tak idealnie!
    Trzymam kciuki, żebyś szybko znalazła PM! :*

    OdpowiedzUsuń