środa, 16 grudnia 2015

MATCH 30




Lokalizacja: Norwell, Massachusetts
HM: ?
HD: ?
Dzieci: G4, G1,5

Do Bostonu około 50 minut. Rodzina pisze w liście, że są bardzo zajęci. Dziewczynki lubią taniec, śpiew. Rodzice mają domek, spędzają wolny czas w Cape Cod. Jeżdżą na nartach oraz uwielbiają spędzać czas razem. Szukają ciepłej i przyjaznej Au Pair, która stałaby się członkiem ich rodziny. Starsza córka ma pewne opóźnienia rozwojowe a dokładniej ma autyzm, uczęszcza do przedszkola 3 razy w tygodniu na zajęcia z rówieśnikami z jej chorobą.Rodzina na zdjęciach wydaje się być bardzo miła i przyjazna.

Dostałam od nich maila, że bardzo chcą ze mną porozmawiać, więc odpisałam im. Odpisali mi po kilku dniach, że znaleźli już Au Pair. To po co zawracali mi głowę i dawali nadzieję?

Niestety match 30 okazał się nie być PM, mam nadziej, że to już niedługo.

P.S Zapraszam Was na blog Basi. Basic już za niedługo leci do Ameryki.

Buziaki :*

4 komentarze:

  1. 3 rodziny na profilu.. Wyczuwam PM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia! moim PM okazała się rodzinka nr. 41, a ogólnie na profilu było ich 45 więc na pewno w końcu znajdziesz swoją perfect host family!

    OdpowiedzUsuń