czwartek, 10 grudnia 2015

MATCH 29



Lokalizacja: Henderson, Nevada
HM: Higienistka stomatologiczna
HD: Księgowy
Dzieci: B6, B2, B5 months

Rodzina świetna, uśmiechnięci żyją w pięknym mieście Henderson, 25 minut do Las Vegas.
Starszy chłopczyk chodzi do szkoły. Chłopcy uwielbiają jak im się czyta i lubią bawić się razem na zewnątrz. Chcieliby Au Pair która ma dużo energii i cierpliwości. Rozmawiałam z nimi na Skype 1h i 20 min poznałam dzieciaki rodzina bardzo sympatyczna, polubiłam ich, dzieciaki szczególnie starszy chłopiec był bardzo podekscytowany rozmową ze mną.

Na początku miałam wątpliwości ale dostałam maila z wyjaśnieniem dot. choroby starszego chłopca. Auto do dyspozycji w wolnym czasie. Dają telefon i zabierają au pair na wakacje.

Później dostałam maila z rozpisanymi godzinami pracy do tego bardzo miłe słowa, że dzieciaki chcą abym do nich przyjechała bo polubili mnie bardzo i rodzice też po mailu wysłałam im wiadomość, że chciałabym do nich przyjechać. Napisali mi, że oni też chcą ale mają jeszcze jedną rozmowę i muszą wybrać pomiędzy mną a inna au pair wiec czekałam mieli dać znać 28 Listopada żeby zdążyć na 27 grudnia, dostałam maila 29 listopada o 13 godzinie polskiego czasu gdzie u nich była 4 w nocy ze bardzo mnie polubili ale przepraszają bo wybrali inną au pair.
Byłam bardzo blisko pm, widocznie nie byli dla mnie.
Basik a Ty się tam trzymaj w tej Ameryce :* Już niedługo. 

Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i za każdy komentarz ;) 

Buziaki:*

16 komentarzy:

  1. Jak nie ta to inna! Znajdzie sie, powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Leciałybyśmy razem na szkolenie :-( Szkoda, że nie wyszło! :(
    Ale to znak, że będziesz miała lepszy match, zobaczysz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basik mam nadzieję! Ale wiesz, że km nie mają dla nas znaczenia! :D

      Usuń
  3. o kurcze ! tak blisko.. ale bedzie lepiej ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. 30 match musi być Twoim PM! 3mam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia z znalezieniu PM :-) Zapraszamy do zgłoszenia Twojego bloga do konkursu na najlepszy AuPair Blog 2016 z Prowork :-) info o konkursie na https://www.prowork.com.pl/regulamin-najlepszy-aupair-blog-2016_215_12_pl.html :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez to co przeszłam to teraz wydaje mi się, że w nowej rodzinie mam jak w niebie! :D

    OMG dużo tych matchy masz :) Ogólnie to jeśli ktoś pracuje w stomatologii to jest bogaty, just fyi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że teraz Ci się udało to najważniejsze :)

      Usuń
  7. Jejku, musisz być bardzo odważną osobą. ;o

    blog-flawless.blogspot.com ← zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleee bylo blisko!!!
    Cos czuje ze #30 będzie perfect:)

    OdpowiedzUsuń