piątek, 14 sierpnia 2015

MATCH 17



Lokalizacja : Manhattan Beach , California
HM : Własna firma
HD : Własna firma
Dzieci : G2 , B5 miesięcy
Zwierzęta : pies

Około 20 mil do LA czyli 35 min. Rodzina ze zdjęć wydaje się miła. Hm urodziła się w Polsce ale wychowała w Las Vegas. Mówi płynnie po polsku i chciałaby kontynuować język i kulturę wokół dzieci. Obowiązki au pair zabawa i zajmowanie się dziećmi, sprzątanie i pranie, także sprzątanie po sobie. Także karmienie psa i spacery z nim. Szukają au pair która ma energię. Typowy dzień praca od 9:45 - 16:45 od poniedziałku do czwartku. I w zależności od planów weekend pracujący. Mają kitesurfing, wakeboard, narty wodne i własną łódkę. W zimie uwielbiają jeździć na nartach są bardzo aktywni.

Odmówiłam im po tym co się dowiedziałam. Wiedziałam o nich wcześniej po ich obecna au pair napisała na grupie na fb, że jej rodzina szuka au pair tylko z polski, napisałam do niej i ona mi powiedziała że jest w rematchu i napisała o co chodzi, odpuściłam i nie miałam pojęcia że oni mi też wejdą na room, a później kolejna dziewczyna ich miała i tak się zgadałyśmy i powiedziała mi co się naprawdę dzieje... Obecnie są w rematchu, mają kamery w domu, hm kontroluje telefon i nie tylko, nie można ubierać spodenek i bluzek na ramiączkach, nie dają auta, nie kupują jedzenia, a ostatnio wyrzucili obecną au pair z domu.

Buziaki :*





14 komentarzy:

  1. Oh wow! To juz wiem o ktora dziewczyne chodzi i o ktora rodzine! Jej,ze sa jeszcze tacy straszni ludzie ;( czekamy dalej Paula!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oni też powinni nagrywać filmik , wypełniać test psychologiczny itd.

      Usuń
  3. Takie rodziny powinny być od razu wyrzucane z programu, a agencje mieć wspólną czarną listę dla nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie masz rację , ale oni dalej szukają au pair i pewnie jakąś znajdą biedną , która nie będzie wiedziała jacy są.

      Usuń
  4. o kurde, dobrze że ogarnęłaś prawdę o nich! męczyłabyś się tam strasznie! czekamy na PM!

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany! A rodzinka wydawała się być taka fajna... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciach wyglądają normalnie , widać pozory mylą.

      Usuń
  6. Czemu z tymi rodzinami z Kalifornii zawsze takie problemy? :D Ja jestem w rematchu i mialam rodzine z okolic LA, chlopak 10 lat jedynak, hahaha jakbym tam trafila to raczej nie opiekowalabym sie ich synkiem, tylko bym mu uslugiwala. Wyobrazasz sobie, ze musialabym specjalnie biednemu chłopczykowi jedzenie do szkoły wozic, jakby mu nie daj Boze niezasmakowało to na szkolnej stołówce? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha masakra :D wiesz co kasa i tylko kasa uderza im do głowy :D

      Usuń
  7. Powinni takich z programu wyrzucać ... Co za ludzie ...

    OdpowiedzUsuń