niedziela, 14 lutego 2016

MATCH 43 & MATCH 44


MATCH 43



Lokalizacja: Bainbridge Island
Dzieci: B5,B5, G3  + hm w ciąży
Pets: dog

Rodzina w aplikacji miała 4 zdjęcia i długi list piszą, że nie mogą się doczekać au pair, że to będzie dla nich nowe doświadczenie. Do ich rodziny także należy pies, w liście piszą dużo o swojej firmie. Najważniejsze dla nich jest to, że au pair będzie kochała ich dzieci i żeby nie czuła się tak jak w pracy, dzieciaki są pełne energii. Au pair powinna być kreatywna, odpowiedzialna, hostka jest w ciąży termin na czerwiec. Chcą aby au pair była częścią ich rodziny, praca 3 weekendy w miesiącu jeden weekend wolny (do wyboru) i praca od środy do niedzieli od 7.30am - 4:30pm.
Bardzo fajnie rozmawiało mi się z hm na skypie, napisała maila odpisałam i nic się nie odezwali.


MATCH 44





Lokalizacja: Brentwood, Los Angeles, California
Dzieci: B1
Pets: dog

Mieszkają w LA w Brentwood 5 mil od plaży i mniej niż 10 mi od Hollywood. Chłopiec ma 20 miesięcy i jest bardzo aktywnym maluszkiem, uwielbia samochody, mają pieska mix teriera. Zapraszają do spędzania weekendów i wolnego czasu z nimi, chcą aby au pair była częścią ich rodziny. Własny pokój z łazienką i własny samochód. Napisałam im maila pierwsza i nic nie odpisali rodzina siedziała mi na profilu całe 8 dni z czego w ogóle się nie odezwali. Jedna au pair ich miała i też się do niej nie odezwali.


Buziaki! :* 


7 komentarzy:

  1. Bainbridge Island, płacze do dzisiaj, że to nie PM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki od pierwszego matcha!! <3

    OdpowiedzUsuń

  3. Match 44 to chyba na mnie czeka :p :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha możliwe! :) Trzymam kciuki za Twój pm! :)

      Usuń
  4. Pierwsza rodzinka by mnie nie skusiła, druga wydaje się fajniejsza, ale skoro nie odpisują... W każdym razie powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń