środa, 10 lutego 2016

MATCH 41 & MATCH 42


MATCH 41






Lokalizacja: Peoria, Arizona
Dzieci: G4, B2, B2 months.

Rodzina bardzo sympatyczna. Około 30 min do Phoenix. Zdecydowali się na au pair ponieważ potrzebują kogoś do pomocy przy dzieciach i lekkich pracach domowych. Typowy dzień dla au pair 7am - 5pm , weekendy wolne. Bardzo lubią podróżować, auto do własnego użytku, mają basen, boisko do koszykówki, mają także dwa koty. Idealna au pair dla nich to taka która kocha dzieci i która będzie się o nie troszczyła.
Rozmawiałam z nimi na skypie byli przemili, później dostałam maila, że wybrali inną au pair doświadczoną w special needs i która pomoże przy dwuletnim chorym chłopcu.



MATCH 42



Lokalizacja: Leesburg, Virginia
Dzieci: G9, G7, G5, G2

Mieszkają nie daleko do Washington DC. Dziewczynki są bardzo słodkie, każda lubi co innego ale najbardziej uwielbiają bawić się razem. Chodzą do różnych szkół i plan pracy jest skomplikowany ponieważ jest podzielony z hm która nie pracuje i jest cały czas w domu. Czasami trzeba pracować wieczory i weekendy jak rodzice będą chcieli wyjść na randkę. Ich idealna au pair to taka która pokochałaby ich dzieci jak swoje. Zapraszają do spędzania z nimi kiedy au pair ma wolny czas, ale rozumieją jak au pair ma inne plany.

Rozmawiałam z hm na skype jest bardzo fajna i uśmiechnięta. Opowiadała o całej rodzinie chciała następny skype. Później w ogóle się nie odezwała

Dobra mogę się już pochwalić! :P Mam swój własny PM! wciąż nie mogę w to uwierzyć, zostało mi kilka matchów do opisania i napisze o swojej rodzinie :)

Dziękuje i pozdrawiam :)

Buziaki! :*

14 komentarzy: