niedziela, 31 stycznia 2016

MATCH 39




Lokalizacja: Rumson, New Jersey
HM: stay at home
HD: ?
Dzieci: G6, B5, G3, B18 months
Pets:  -----------


Godzinę od NY, rodzina przesympatyczna na zdjęciach. Najstarsza dziewczynka i najstarszy chłopak chodzą do szkoły pięć dni w tygodniu. Najmłodsza chodzi do przedszkola 2/3 razy w tygodniu. Hm jest stay at home. Dzieciaki są energiczne lubią muzykę, zabawy i spacer. Są aktywną rodziną uwielbiają plażę w lecie, jazdę na nartach w zimie oraz podróże. Ich wymarzona au pair powinna być wesoła, energiczna oraz gotowa na wszystko przy czwórce dzieci. Chcieli by żeby au pair spędzała z nimi czas w domu i w weekendy, rodzina mieszkała przez 5 lat w Londynie. Są otwarci na inną kulturę.

Rozmawiałam z hm na skypie bardzo fajna osoba, mówiła takim czystym angielskim i tak powoli, że aż fajnie się rozmawiało, na pożegnanie powiedziała że jestem najlepszą kandydatką i na pewno będzie drugi skype żeby poznać dzieci i hd. Po rozmowie dostałam listę pytań im także wysłałam i odpisali, że odpiszą na pytania później i się już nie odezwali.

Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. Rodzinka zapowiada się fajnie chociaż troche dużo tych dzieci i jeszcze weekendy.. Może się jeszcze odezwą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak trochę dużo dzieci, ale dałoby się radę ich ogarnąć :P

      Usuń
  2. Trzymam kciuki! Zycze Ci Kalifornii :)

    http://moje-kreacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń