środa, 13 stycznia 2016

MATCH 35 & MATCH 36







MATCH 35
Lokalizacja: Hawthorn Woods, Illinois
HM: ?
HD: ?
Dzieci: G3, B3 months

Rodzina weszła na profil i zaraz zeszła nie zdążyłam zobaczyć zdjęć ani przeczytać listu, co najdziwniejsze odpisali mi na maila i umówiliśmy się na skypa, przed skypem hm napisała maila, że mają już kandydatkę na ich au pair.


MATCH 36

Lokalizacja: Bainbridge Island, Washington
HM: ?
HD: ?
Dzieci: G5, B8
Zwierzęta: Pies
Rodzina bardzo fajna, dzieciaki wesołe. Host jest Chińczykiem.
Młodsza dziewczynka była adoptowana z Chin. Jest chora. Mają domek w San Jose w Californi do którego często jeżdżą. Host pracuje w jakiejś firmie i często podróżuje do pracy SF ale także też za granicę, dzieci i żona podróżują z nim oraz zabierają au pair.
Rozmawiałam z nimi na skypie 30 minut rozmowa bardzo miła, fajnie mi się z nimi rozmawiało.

Zadawali pytania dotyczące doświadczenia z dziećmi, zainteresowań,  jedzenia np czy lubię jeść ryby, czy jadłam kiedykolwiek chińskie, japońskie potrawy, po skypie dostałam wiadomość, że super im się ze mną rozmawiało i mój angielski jest super i poprosiła żeby zadać jej pytania więc wysłałam jej kilka pytań nie dostałam odpowiedzi na pytania ale dostałam maila, że rozmawiają z innymi au pair i dadzą mi znać o wyborze, a na pytania odpisze później i do dzisiaj nic. Raczej nie wybrali mnie ze względu na to że nie przepadam za jedzeniem ryb.
Buziaki :*

4 komentarze:

  1. Tak blisko mnie! Do dziś rozpaczam.
    Buziaki :*
    Ominięty match 34 musi coś znaczyć! ;))

    OdpowiedzUsuń