czwartek, 5 marca 2015

W końcu! :)


Witajcie Moi Drodzy! :)



Znalazłam nową agencję :) nazywa się APIA ;)

Jest jeszcze lepsza niż inne :P Zamówiłam sobie bezpłatną broszurę, przyszła w poniedziałek.

Wszystko dzieje się powoli bez pośpiechu , bez nerwów i przede wszystkim Interview jest na żywo  :))

Wszystko już uzupełniłam , zostało mi tylko :
- dokończyć referencje
- dokończyć filmik
- zrobić wszystkie skany dokumentów
- zaświadczenie o stanie zdrowia (chyba na razie tyle , jak więcej sobie przypomnę to napisze)

Dziękuje :)

6 komentarzy:

  1. Dobrze że się nie poddajesz i aplikowałaś do apia ;) życzę dużo cierpliwości i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że się nie poddajesz i aplikowałaś do apia ;) życzę dużo cierpliwości i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem z APiA i planuję wyjechać w czerwcu, na razie miałam 2 matche, z jedną rodziną będę rozmawiać w niedzielę. Tobie życzę szybkiego ogarnięcia dokumentow bo ja na otwarcie roomu w apia czekałam 3 tygodnie, mam otwarty od 3 dni dopiero. Czekanie było najgorsze...
    http://igowithmyemotions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Host rodziny szukają w każdym miesiącu, a w czerwcu to jeszcze jest ich mnóstwo bo to sezon wakacyjny wiec głowa do góry! powodzenia z aplikacja ;*

    OdpowiedzUsuń