czwartek, 19 marca 2015

Prawie koniec wypełniania aplikacji.


Cześć Kochani! :)


Już wszystko jest na dobrej drodze do zakończenia całej procedury aplikacji i teraz tylko Interview , no i wkrótce otwarcie roomu! :) 

Dostałam na razie jedne referencje , czekam na drugie bo dopiero w przyszłym tygodniu mama chłopczyka będzie miała czas i wypisze.

Mam też już referencje. Filmik zrobiony i list też już poprawiony.

Dziewczyny kto leci z APiA? Jak to jest tam z ubezpieczeniem. Ile kosztuje razem z programem?


Dziękuje że czytacie mojego bloga i dziękuje za komentarze :)

Dobranoc! Buziaki :*

4 komentarze:

  1. Chciałam Ci zostawić ślad, że bloga odwiedziłam! ;) Powodzenia z całą aplikacją! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lecę z APiA. Jeśli chodzi o ubezpieczenie to w cenie programowej jest podstawowe ubezpieczenie, dodatkowe mozesz wykupić(a nawet powinnaś, bo jednak warto) w cenie od około 600-1400 zł. Z najbogatsza wersją wszytsko wynosi ok.2600-2700 zł. Co jest niczym w porównaniu z samym biletem do Ameryki ;)
    Pozdrawiam i powodzenia życzę w dalszych krokach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apropos ubezpieczenia wszystko co do złotówki opisałam tu:
      http://aupair-jull.blogspot.com/p/ubezpieczenie.html?m=1

      Usuń