czwartek, 30 kwietnia 2015

Ubezpieczenie dodatkowe od chorób przewlekłych

Cześć :)

Postanowiłam ,że dodam post na temat dodatkowego ubezpieczenia od chorób przewlekłych.
Może komuś trochę pomogę :)

Dzisiaj dowiedziałam się z APiA że muszę mieć ubezpieczenie dodatkowe od choroby przewlekłej z innej agencji.
Trochę się przestraszyłam, że takie ubezpieczenie na pewno dużo kosztuje, ale po rozmowie z A i S (dziękuje:*) stwierdziłam, że poszukam tą firmę i znalazłam nazywa się Gothaer można zadzwonić na infolinię i zapytać się o agenta w Twoim miejscu zamieszkania. (Nie reklamuję firmy)

W tej firmie jest takie ubezpieczenie obejmuje kilka opcji :
- Ubezpieczenie 60,000
- Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków NNW 5,000
- Bagaż podróżny 1,000 zł
- Odpowiedzialność Cywilna OC 25,000

To wszystko za 764 zł niezależnie od 1 czy 2 chorób.

Oczywiście kwotę ubezpieczenia można zmienić na wyższą (kwotę można wybrać zależy na co dana osoba jest chora i czy potrzebuje taką kwotę ubezpieczenia) jeżeli wasza agencja au pair ma w ubezpieczeniu OC i NNW to z tego ubezpieczenia można wykreślić i zamienić na wyższą kwotę ubezpieczenia.

Buziaki :*

4 komentarze:

  1. Mała panikara :* teraz czekamy na room ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Goather ma najlepszą cenowo propozycję, obdzwaniałam i obchodziłam wszystkie możliwe ubezpieczalnie i tam wyszło najtaniej, ale.. w razie co.. Ciekawe jak z jakością takiego ubezpieczenia, w PZU obliczyli na 2600 może jeszcze jakieś zniżki. Daj znać na co się zdecydujesz, ja planuje wylot w październiku/listopadzie ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuje :) ja też obchodziłam i obdzwaniałam wszystkie agencje ubezpieczeniowe :D ok dam znać jak znajdę PM :) powodzenia i pozdrawiam :]

      Usuń